Internetový obchod Sportbart.cz používá soubory cookies.


EET

1) Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen
zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. (povinné informační oznámení)
2) Podle zákona se EET vztahuje na platbu v hotovosti a kartou na našich kamenných provozovnách. Na platbu dobírkou a předem převodem na bankovní účet se EET nevztahuje...toto jsou poslední informace z finančáku...

Obecné
1) Veškeré objednávky došlé přes náš e-shop nebo na naši e-mailovou adresu jsou považovány za závazné!!
2) Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s Obchodními podmínkami platnými pro internetový obchod SPORT BART.
3) Zboží vyobrazené v našem katalogu nemusí být aktuálně vždy skladem. O této možnosti budete informováni. 
5) Všechny ceny jsou včetně DPH

Dodací lhůta

1) Doba předání objednávky České poště nebo službě PPL k doručení je od 1 do 7 pracovních dnů po obdržení objednávky. 
2) Pokud objednané zboží není skladem a doba předání objednávky dopravci by byla delší než doba uvedená v bodě 1, budeme zákazníka o této skutečnosti informovat na uvedenou e-mailovou adresu či telefonicky, se sdělením skutečné doby předání objednávky. Stejně tak zákazníka informujeme v případě, že objednané zboží bude již například vyprodáno a nebudeme je moci dodat.

Záruční podmínky a reklamace

1) Záruční lhůta na všechny výrobky nabízené na internetových stránkách SPORT BART je 24 měsíců, pokud není přímo v popisu výrobku uvedena jiná záruční lhůta. 
2) Záruka se vztahuje pouze na závady, které jsou jednoznačně způsobeny vadou materiálu nebo výrobní vadou. 
3) Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. 
4) Vzniklou závadu je nutno reklamovat ihned, co nejdříve po jejím zjištění, a to buď písemně na adrese provozovatele: SPORT BÁRT, Mírové náměstí 9, Ústí nad Orlicí, 562 01, Česká Republika,  nebo e-mailem na adrese: info(zavináč)sportbart.cz, nebo telefonicky na telefon: 736540926  
                                                   
5) V písemném oznámení reklamace musí kupující uvést zjištěné vady, tzn. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii, nebo originál fakturu, paragon či dodací list zboží, jehož vady jsou reklamovány.
6) Případnou reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji - během několika málo dnů - vždy však bude vyřízena v zákonné lhůtě, tzn. nejpozději do 30 dnů.  
7) Pokud má kupující podezření, že bylo zboží poškozeno během přepravy, je třeba tuto událost nahlásit neprodleně. Tato událost se musí řešit s dopravcem do dvou až tří dnů (záleží na dopravci) od doručení zboží zákazníkovi. Poškozené zásilky prodejce doporučuje nepřebírat.

Jak můžete za zboží zaplatit?

1) Dobírkou
2) Hotově, nebo kartou na prodejnách SPORT BART
3) Bezhotovostním převodem v rámci České republiky na účet prodávajícího: 2585933664/0600, vedený u společnosti GE Money Bank.
4) Pro slovenské zákazníky, kteří mají účet u FIO a.s. je číslo účtu: 2700530255/8330. 
5) Pro ostatní převody ze Slovenska a státy platící Eurem na účet vedený u FIO a.s. IBAN CZ26 2010 0000 0027 0053 0255, SWIFT BIC FIOBCZPPXXX

6) Pro ostatní státy neplatící Eurem na účet vedený u GE Money Bank. IBAN CZ82 0600 0000 0025 8593 3664, SWIFT BIC AGBACZPP

Jaké jsou poplatky za poštovné a balné?

1) Ceny poštovného:
  - PPL/DPD (dobírka) - 100 Kč
  - PPL/DPD (platba předem na účet) - 100 Kč 
  - Česká pošta (dobírka) - 145 Kč
  - Česká pošta (platba předem na účet) - 145 Kč
  - Česká pošta balík do ruky, balík na poštu (dobírka) - 175 Kč
  - Česká pošta balík do ruky, balík na poštu (platba předem na účet) - 175 Kč
  - Osobní odběr (platba v hotovosti na prodejně, nebo předem na účet) - ZDARMA
  - DHL SK (platba převodem na účet i na dobírku) - 290 Kč
  - DHL DE - 700 CZK (Shipping to Germany 700 CZK)

  Malé balíky do 5 kg můžeme odeslat prostřednictvím:

  - Zásilkovna CZ (platba převodem i na dobírku) - odběr na pobočce Zásilkovny - 70 Kč
  - Zásilkovna SK (platba převodem i na dobírku) - odběr na pobočce Zásilkovny - 120 Kč
  - Zásilkovna HU - personal collection - 300 CZK

2) Při objednávce v celkové hodnotě nad 2500 Kč je poštovné prostřednictvím PPL, DPD a Zásilkovna ZDARMA (pouze v rámci ČR).
3) Balné je ve všech případech ZDARMA.
4) Kola, lyže a ostatní objemné zboží posíláme pouze prostřednictvím PPL.



Jak vám bude zboží doručeno?
1) Českou poštou - zboží bude doručeno na vaši adresu, popř. bude uloženo na vaší pobočce pošty v případě, že nebudete na své adrese k zastižení. Platba zboží bude dobírkou. 
2) PPL, DPD - dopravce Vás předem kontaktuje a domluvíte se na čase a místě předání. Platba zboží je dobírkou.
3) Zásilkovna - osobní odběr na zvolené pobočce Zásilkovny


Bezproblémová možnost výměny zboží 

Pokud jste přesně neodhadli například správnou velikost, bez problémů vám zboží vyměníme. Před výměnou zboží je vhodné nás kontaktovat e-mailem či telefonicky, aby bylo možno domluvit podrobnosti výměny. Dále je potřeba dodržet pouze tyto podmínky: 
a) zboží nesmí být použito 
b) zboží nesmí být nijak poškozeno 
c) Spolu se zbožím je potřeba zaslat i originál dokladu, tzn. fakturu (paragon) - daňový doklad, popř. dodací list 
d) Poštovné hradí zákazník (neposílat na dobírku!). Pokud nám bude balík poslán na dobírku, nemůžeme jej přijmout
e) U výměny zboží účtujeme poplatek 100,- Kč na poštovné. Tento poplatek lze vložit do balíku nebo zaslat na účet č. 2585933664/0600
f) Pokud požadované zboží již nebude k dispozici, pošleme Vám za ně zpět peníze. Tato možnost platí pouze do 14 dnů po obdržení zboží.

Můžete nakupovat naprosto bez obav - možnost vrácení zboží

Zboží, které jste si v naší internetové prodejně objednali, můžete bez udání důvodu nejpozději do 14 dnů po obdržení vrátit. Můžete proto nakupovat naprosto bez obav, co se zbožím, které vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje. Je potřeba dodržet pouze tyto podmínky:
a) zboží nesmí být použito 
b) zboží nesmí být nijak poškozeno 
c) Spolu se zbožím je potřeba zaslat i originál dokladu, tzn. fakturu - daňový doklad, popř. dodací list 
d) Poštovné hradí zákazník (neposílat na dobírku!). Pokud nám bude balík poslán na dobírku, nemůžeme jej přijmout.
e) Peníze za zboží vám pošleme ihned po obdržení balíku s vráceným zbožím, pokud toto bude splňovat podmínky v bodech a) až d) této části Obchodních podmínek, nejpozdějí však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodejce má povinnost vrátit i nejlevnější nabízené náklady na dodání zboží zákazníkovi.
(Zahraniční platby jsou zpoplatněny částkou 220,- CZK)

Co když zboží, které jste si objednali není skladem?

1) Pokud nastane situace, kdy z vaší objednávky některá nebo některé z položek nebudou skladem, zašleme vám aspoň tu nebo ty položky, které jsou ihned k dispozici. 
2) Jestliže celková hodnota kompletní objednávky přesahovala částku 2500 Kč (s DPH) a tedy by vám nebylo účtováno poštovné, při rozdělení objednávky a hodnotě kterékoli její části nižší než tato hranice samozřejmě také žádné poštovné nebudete hradit. 
3) Jestliže celková hodnota kompletní objednávky nepřesahovala částku 2500 Kč (s DPH) a poštovné by tedy bylo účtováno, i při rozdělení objednávky poštovné budete hradit pouze jednou, jako by tomu bylo při vyřízení kompletní objednávky

Ochrana osobních údajů
1) Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
2) Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
3) Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícímu.
4) Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.
5) Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
6) Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

Další práva a povinnosti smluvních stran
1) Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
2) Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
3) K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz
4) Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
5) Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.